Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Monday, June 27, 2011

Aku Ngerti Rasamu. Maafkan Aku.

Aku tau kau marahkan perbuatanku.
Aku tau kau menganggap aku mencabar kelelakianmu.
Aku juga tau kau tak akan mungkin menerimaku.
Ego lelakimu menghalang dari kau berbuat begitu.

Maafkan aku sayang, aku tak mampu bertahan melihat kau dengan dia.
Hati aku tak cukup kuat untuk mengendahkan perhubungan kalian.
Perasaanku luluh, jiwaku runtuh.
Aku juga tak kuat untuk bersuara menentang silap lakumu.
Justeru, aku membawa diri dan hati yang luka bersama bayangmu.
Biar apa pun anggapmu, hanya aku tahu betapa dalam luka di hatiku.
Bagai tegak belati terbenam dalam kalbu.

Hanya kau di setiap titis darahku, namun aku bukanlah segala2nya untukmu.

Maafkan aku.
Hati yang parah, tak mampu kutipu.
Melihatmu, aku derita dalam rindu.
Namun, kau letak dia dihatimu. Bukan aku.

Maafkan aku sayang.
Aku tak mampu, aku tak mampu.

No comments:

Post a Comment