Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Monday, September 26, 2011

Tangled web, yet again.

Hari tu dia mengaku aku girlfriend dia. So aku plan nak duduk sebelah dia & tanya. Sabtu, aku sengaja duduk sebelah dia time naik buddy. Dia cakap aku 'girlfriend' dia kan? Mestilah aku kena duduk sebelah dia. Kan? So hari tu aku duduk sebelah dia. Manja2, gedik2 dengan dia. Drama! Aku sengaja buat macam tu, nak tengok reaksi dia. Nak tengok macam mana dia layan aku. Tapi buddy dengan dia best! Aku belajar buat interaction practically. Dengan orang lain, aku dengar & tengok je. Tapi dengan dia, aku experience sendiri buat interaction. Aku tau dia suruh aku sebab nak ajar & dia malas sebenarnya, tapi it's for my own good. Practical is way better than theory.

Agak ramai terkejut la tengok aku duduk sebelah dia. Yang dah tau aku putus dengan dia tu lagi lah kan. Tengok aku pelik je. Haha. Macam2 aku tanya dia haritu. Tapi dia, biasalah. Statement2 tak boleh blah yang keluar dari mulut dia. Saja je nak menyakitkan hati aku. Haih. Lelaki kan, memang tak nak cakap apa yang diorang rasa.

Yang paling tak boleh blah, waktu aku pergi lunch boleh pulak dia mintak aku belikan air untuk dia. Macam apa ntah. Tak kisahlah, aku beli je. Memang selalu pun aku buat je apa yang dia mintak kan. So buat jelah. Then, masa aku lepak lepas balik, dia turun & ajak aku balik dengan dia. Bukan really ajak la, more like an order. Alasan dia? Refund duit beli air. Smart! Saja je dia tak nak bagi aku awal2 kan. So aku pun tunggu la. Macam dia tau2 je aku tak ada duit nak buat tambang balik. Haish!

What happened after that? Sambung la balik. Lepas itu & ini, long talk, aku kena tarbiah, kiranya we are back together lah. Aku pun tak sangka boleh jadi macam tu. Kalau ikutkan sebenar2nya niat aku, aku saja je duduk sebelah dia. Aku tak ada apa2 niat untuk sambung balik pun. Tapi tu lah, aku tak boleh control the flow. It just happened. Macam tu je, kitorang dah together balik. Motif kan? Hahaha.

But right now, aku tau he's playing games. Balas balik apa yang aku buat dulu. Jual mahal! Ingat aku tak tau? Hm! Aku kenal dia. Mungkin tak faham, tapi aku kenal dia. Sangat! Cakap la apa pun, buat la apa pun, apa yang dia buat tunjuk yang dia sayang aku.

But the irony is that dia yang bawak aku balik, manja2 dengan aku tapi at the end of the day dia buat macam aku yang nak return. Pelik pulak aku rasa. Siangnya aku drama, petangnya dia mengada2 dengan aku, malamnya aku yang upset! Weird! Aku rasa part yang aku mintak cincin balik tu kot, yang buat aku jadi camtu. I shouldnt have. Haish lagi!

Whatever it is, dia nak jual mahal ke apa ke, aku tau dia sayang aku. Aku amazed jugak la, dah banyak kali kitorang berjauhan lama, dia still cari aku. Tak pernah dia cari orang lain. As far as I know, and as much as he told me lah kan. Aku jadi respect kat di. Boleh dia tunggu lama, padahal kalau dengan aku tak dapat, siap mengamuk2 dia. Proud of him!

Dear Tiger, you can annoy me as much as you want. But deep inside your heart, I know I'm still there. Wink!

No comments:

Post a Comment