Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Monday, September 12, 2011

Fullstop. Period. Kaput.

Lagu macam lagu cinta. Sekali video klip lagu ni sedih gila la! Menitik jugak air mata tengok lagu ni. Haish!


Ternyata semua bicaraku tersimpan didalam hatiku
Ternyata semua soalanku tak pernah kau fikir di fikiran

Tuhan tolong nyatakanlah padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan?
Tuhan tunjukkan padanya tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya?

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan, simpan saja semua itu

Mengapa kau masih mencari kepastian dalam cinta?
Dan disini masih mencari jawapannya!


Finally. Aku dapat get over kamu. Tak ada lagi degup jantung bagai genderang, tak ada lagi tubuhku bergoncang menatapmu. Sayang? Mungkin ada secangkir lagi. Aku berterima kasih padamu, kerana sikapmu, segala2nya tentangmu, juga perbuatanmu, semua itu menjadikan aku kuat. Cukup kuat untuk aku teruskan perjalanan hidup tanpa ada kamu disisi aku.

Kau ajar aku erti tabah & sabar. Aku lebih bahagia tanpa kamu. Aku dipertemu hidayah, diperdekat dengan Tuhan. Harapku, doaku agar kau dapat menjadi lelaki sebenar2nya sejati, hamba yang bertaqwa. Yang mengerti, peduli & menghormati hati seorang perempuan & taat pada suruhan-Nya.

Terima kasih, sayang.

No comments:

Post a Comment