Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Wednesday, September 28, 2011

Pepatah Melayu

Kalau padi katakan padi
Tidak aku tertampi tampi
Kalau benci katakan benci
Tidak aku ternanti nanti

Seriously, aku rasa macam diperbodohkan. Aku rasa dipermainkan. Dia buat senyap tak habis2. Sampai aku rasa macam nak tanya dia betul2, dia nak sambung balik or just nak buat aku entertainment dia je? Aku tak faham, macam ni ke dia tunjuk yang dia nak sambung balik dengan aku? Dengan buat bodoh camni? Serius, aku tak suka apa yang dia buat sekarang. Nak test aku ke, nak main2 dengan aku ke, nak bodoh2kan aku je? Say something la bro! For the love of god! Haishhhh

No comments:

Post a Comment