Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Monday, July 11, 2011

Kites

Aku suka ini movie. Barbara Mori memang terbaik. Aku jatuh cinta lagi kat mata hijau milik Hrithik. Senyum dia. Hidung dia. Jari2 dia. Aku terbuai2 dengan movie ni. Setiap kali tengok, mesti aku macam terapung2, tak rasa katil Queen size aku tu.



Walaupun aku tak suka ending dia, tapi the very sad ending were made so beautifully, aku yang rasa bahagia. Memang, pedih bila tau orang yang kita sayang sangat2 sacrifice untuk selamatkan kita. Tapi aku respect Encik Director movie ni. Suntingan dia terbaik!

No comments:

Post a Comment