Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Monday, September 20, 2010

When It's All About ...

Tak boleh kalau tak burukkan dia..


Wtf?? Awak nak bela lagi dia? Tak boleh blah! Awak pun tahu, dah memang perangai dia buruk, cerita2 buruk je la yang awak dengar pasal dia! Awak nak bela dia sangat, sayang dia sangat, awak pergilah kat dia! Pergilah tatang dia! Saya dah naik muak dengan perangai awak yang selalu nak membela dia. Saya bukannya tipu awak, reka cerita pasal dia sebab nak buat awak bencikan dia, saya cuma bagitau awak apa yang saya dengar, saya bagitau awak apa yang betul. Salah ke saya cakap benda yang betul? Seriously, saya tak ada niat apa pun!

Saya rasa apa yang saya dengar dengan apa yang awak dengar lebih kurang je, tentang dia, apa yang dia buat, macam mana perangai dia, life dia macam mana. Come on lah, dia kawan baik saya kot dulu! Segala rahsia dia semua saya tau lah! All her little black secrets! Awak tu yang buta! Sebab tu awak macam tak dapat nak terima, walaupun segala apa yang awak dengar tu benda yang betul! Saya rasa awak sendiri pun tau macam mana perangai dia.

Tapi, the point is here, saya bagitau awak the truth! Saya tak reka cerita! Kalau awak tak boleh terima, then just go back and bear with her! Biar awak sendiri rasa! Saya malas nak kisah! Saya dah bagi awak segala yang saya mampu bagi kat awak, takkan itu tak cukup untuk awak? Masih lagi nak simpan dia, kononnya kenangan lah, apa lah. Awak ingat dia ada fikir nak simpan semua kenangan masa dia dengan awak? I don't think so! Dia sibuk dengan boyfriend baru dia, awak sibuk nak simpan kenangan awak masa awak dengan dia. Kenangan, my foot!!

Permintaan saya sikit je awak, itupun awak cakap saya melampau, selfish! Apa ni? Saya kecik hati tak habis2 bila saya tengok gambar masa zaman2 awak happy dengan dia yang awak simpan sampai sekarang, awak tak ada amik peduli pun! Saya tak suka! Kalau ya pun awak nak simpan, simpan la kat tempat lain, tak payah la letak depan mata saya. Awak sendiri tau hati saya macam mana..

No comments:

Post a Comment