Actng Mets

My photo
KL+UPM, Silver State., Malaysia
This is like my electronic diary. I write what I feel. I write when I'm sad, angry, upset. I whine, I mourn, I curse, I cry here. If you don't like it, or you just want to know how pathetic my life is and use it against me, DON'T read.

Wednesday, June 30, 2010

WTF??

Can I name our daughter after Farah? That question stunned me. Aku terkedu. Kenapa? Kenapa mesti ada jugak Farah? Aku ingat dia dah betul2 get over her. Tapi soalan dia buat aku rasa yang dia tak akan lupakan ex dia. Bila dia kata macam tu, aku terfikir yang aku takkan dapat tempat dalam hati dia and I was like, excuse me! Don't I deserve a little dignity here? A little respect please! Bersusah payah aku tatang dia, Farah jugak yang dia nak. I think I have every right to be selfish here!

Nak sangat kat Farah? Ha, pergilah! Ada aku kesah?? Fuck it!

Banyak lagi lelaki kat luar sana yang boleh jaga aku lebih baik dari dia. Silaplah kalau dia fikir aku dia boleh buat sesuka hati macam dulu. Aku bukan barang mainan yang dia boleh simpan buang. Bila teringat, ambik. Bila tak nak, lempar jauh2. Ingat aku tak ada harga diri ke?

Bencilah!

No comments:

Post a Comment